Лого & Бранд идентичност

В днешното оживено дигитално пространство установяването на ясно присъствие е от изключително значение. IMG Creative е специализирана в дизайн на лого,  както и в създаването на  визуална идентичност, които въздействат на вашата аудитория и са устойчиви във времето. 

В процеса на работа практиката ни е да проучим в детайли вашия бизнес, за да разберем пазарната ви позиция, вашата аудитория и това, което ви отличава. За нас е важно да изградим правилната идентичност на бранда, а визията ви да прави впечатление и най-вече да бъде стратегически съобразена с вашите бизнес цели. Ще намерим и говорим с вашата buyer persona.

В IMG Creative знаем колко е важно правилното първо впечатление. Независимо дали стартирате ново начинание или правите реорганизация на вече съществуващ бранд, нашите дизайни дават възможност на вашия бизнес да се отличи и на вашия екип да се чувства мотивиран в стабилна компания.

Нека IMG Creative ви помогне да си проправите пътя за бъдещ растеж и успех. Пуснете задача!

Дизайн на лого

Създайте символ, който улавя същността на вашата марка с услугата “Дизайн на лого” на IMG Creative. Ние обединяваме креативността и стратегията, за да създадем лога, които са не само визуално привлекателни, но и значими. Всеки дизайн е специално приспособен, за да може той да отрази уникалната идентичност на вашия бранд и да гарантира, че логото ви действително изразява вашите ценности и мисия на пазара.

Изготвяне на Brandbook

Подчертайте същността на вашата марка като създадете корпоративен Brandbook. А ние от IMG Creative ви обещаваме, че ще откроим вашата идентичност, така че публиките да могат лесно да ви запомнят и различат. Всяка развита компания стига до момента, в който има нужда от Branbook, който дизайнерите да четат и спазват. Той е правилото на вашия бранд и идентичност. Ако четете този абзац, е време да се свържете с нас да поговорим!

Дизайн на визитки и брандиране на офис материали

Ние от IMG Creative ви гарантираме, че ще изготвим отличаващ се дизайн за вашите визитки, както и ще се погрижим за брандирането на офис материалите, които сте подбрали. Така ще съчетаем функционалността с естетическата привлекателност, за да оставите трайно впечатление на клиентите и партньорите си.

Може би имате нужда и от Графичен и печатен дизайн Лого и бранд идентичност Дизайн на дигитално съдържание Дизайн на маркетинг съдържание Уеб дизайн

Често задавани въпроси!

Логото е визуален символ, който представя уникалността и идентичността на дадена компания. То е ключов елемент от бранд идентичността и помага на потребителите да разпознаят и запомнят бранда.

Бранд идентичността е цялостният образ и стил, с които се идентифицира даден бранд пред своите потребители. Тя включва не само логото, но и цветовата палитра, типографията, графичните елементи и тонът на комуникацията, които създават уникалност и разпознаваемост.

Логото е конкретният визуален елемент, който представя компанията, докато бранд идентичността включва целия набор от визуални и вербални елементи, които определят уникалността и стилът на бранда.

Логото играе ключова роля в идентификацията на вашия бранд. То е визуален символ, който представя вашата компания и нейните ценности пред света.

Времето за създаване на лого може да варира в зависимост от сложността на проекта, но обикновено професионалното лого може да бъде създадено за седмици или месеци, в зависимост от процеса на сътрудничество и изискванията на клиента.

Основните елементи на успешно лого включват а) уникалност, б) простота, в) лесно запомняне, г) репродуцируемост в различни мащаби и д) съобразеност с бранд идентичността на компанията.

Някои от основните тенденции в дизайна на лога включват минимализъм, плосък дизайн, смело използване на цветове и адаптивен дизайн за различни устройства.

Някои от най-често правените грешки при дизайна на логото включват прекомерна сложност, неподходящо използване на шрифтове и цветове, липса на уникалност и лошо съответствие с бранд идентичността.

Промяната на логото на бранда е процес, който зависи от много фактори като развитието на компанията, промените в индустрията и целевата аудитория. Обикновено обаче, логото се променя рядко, за да запази стабилност и разпознаваемост.

Цветовата психология играе важна роля в дизайна на логото, като различните цветове предизвикват различни емоции и асоциации у потребителите. Изборът на цветове за логото трябва да се прави внимателно, за да се подчертае съобщението и целите на бранда.

Цената варира в зависимост от продължителността и сложността на самото задание от клиента. Обикновено офертата е съобразена с две или три версии на лого с по двe корекции върху избран вариант. За точна оферта, моля, свържете се с нас с подробности за вашия проект.

Да, можете да разгледате нашето портфолио на уебсайта ни, където сме споделили примери на завършени проекти за различни клиенти.